Ziemassvētku vecīša pasts

Pasūtiet personīgo apsveikumu no Ziemassvētku vecīša sētas un Jūs nebūsiet vīlušies! Jūs vēl vairāk sāksiet ticēt Ziemassvētku brīnumam!

Kad es saņemšu savu video?

Saite faila ar video lejupielādēšanai tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pasta adresi ne vēlāk kā 24 stundas pēc tam, kad tiks saņemta apmaksa mūsu kontā.

Ja Jūs neredzat šo vēstuli:

  • Pārbaudiet, vai esat pareizi norādījuši e-pasta adresi. Iespējams, ka adresē ir kļūda.
  • Pārbaudiet, vai vēstules nav nonākušas mapēs Mēstules/Reklāma
  • Ja vēstuli joprojām neatrodat, ziņojiet mūsu atbalsta dienestam.

Gatavo video ir iespējams lejupielādēt arī Jūsu pasūtījuma profilā.

Vai video apsveikums būs pieejams CD?

Jā, ja Jūs to pasūtīsiet papildus ROYAL pamatkomplektam. Šis pakalpojums maksā EUR 3,95.
Noformējot pasūtījumu, anketā ir pieejams speciāls lauks, kurā ir jāatzīmē, ka papildus saitei, kurā var lejupielādēt failu, Jūs vēlaties saņemt CD.

Mana bērna vārda nav sarakstos, ko man darīt?

Noformējot videoapsveikumu, Jums tiks piedāvāts ierakstīt vārdu ar roku. Lūgums ņemt vērā to, ka šajā gadījumā videoapsveikums būs gatavs vēlāk. (parasti 5-10 darba dienu laikā)

Vai es varu pasūtīt vienu videoapsveikumu/noformēt vienu ROYAL komplektu vairākiem bērniem?

Jā, varat. Vienā videoapsveikumā ir iespējams  apsveikt līdz pieciem bērniem. Ziemassvētku vecītis uzrunās katru bērnu  vārdā. Tiks noformēta un pa pastu nosūtīta viena vēstule uz visiem bērniem. Vēstulē, uzslavas rakstā, atklātnē tiks uzskaitīti visu bērnu vārdi. Viss būs vienā eksemplārā, bet daudzskaitlī.

Vai es varu pasūtīt videoapsveikumu vairākiem bērniem , bet vēstuli pa pastu katram savu?

Jā, varat. Tam Jums ir nepieciešams:

  1. Noformēt ROYAL komplektu, kurā anketas pirmo lappusi Jūs aizpildāt par vienu no bērniem, bet otro lappusi, kurā tiek noformēts video, par visiem bērniem, kurus vēlaties apsveikt.
  2. Pārējiem bērniem noformēt atsevišķus Classic+ komplektus.

Tādā gadījumā videoapsveikums un galda spēle būs viena uz visiem, bet vēstule, uzslavas raksts, galda kalendārs un atklātne katram sava.

Es apmaksāju videoapsveikumu  CD, bet man pienāca saite ar video uz e- pastu. Vai es saņemšu vai nesaņemšu CD?

Fails ar video tiek nosūtīts uz norādīto e- pasta adresi jebkurā gadījumā, neatkarīgi no tā, vai ir pasūtīts CD vai nav. Saņemot saiti, lejupielādējiet video un apskatiet to. Pārliecinieties, vai videoapsveikumā viss ir pareizi. CD tiks nosūtīts  aploksnē kopā ar vēstuli uz Jūsu norādīto mājas adresi.

Vai tiek ievērota datu konfidencialitāte?

Jā. Fotogrāfijas un jebkura cita informācija tiek izmantota vienīgi  videoapsveikuma veidošanai  un vēstules pa pastu noformēšanai. Nekas no iesūtītajiem materiāliem netiek izmantots kādā citā veidā un  netiek uzglabāts ilgāk par projekta konkrētā gada sezonu.

Esmu pamanījis/-usi savā pasūtījumā kļūdu. Vai es varu to izlabot?

Varat, ja pasūtījums vēl nav sākts realizēt. Atgriezieties sava pasūtījuma profilā, izmantojot saiti, kura bija nosūtīta uz Jūsu e- pastu, un, ja anketas apakšā būs poga „Rediģēt pasūtījumu”, rediģējiet to! Ja videoapsveikums  vai vēstule ir jau ir izgatavoti, tad to var labot tikai pēc pasūtījuma, uzrakstot uz atbalsta dienestu

Es nevaru videoapsveikumu atskaņot savā datorā. Ko man darīt?

Visizplatītākais iemesls ir tas , ka nav atbilstošu kodeku. Pārbaudiet kodeku esamību.

Vai es varu mainīt tekstu vai uzrakstīt savu tekstu?

Jā, tāda iespēja ir. Noformējot pasūtījumu, Jums tiks piedāvāta izvēle: izmantot mūsu tekstu/ieviest izmaiņas/uzrakstīt savu. Videoapsveikuma tekstu nav iespējams mainīt.

Esmu apmaksājis/usi pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, bet neredzu informāciju par to, ka apmaksu esat saņēmuši.

iespējamie iemesli:

  1. maksājumu ir aizkavējusi banka/brīvdienas un svētku dienas
  2. apmaksājot, Jūs neesat norādījis pasūtījuma numuru

Ja apstiprinājums par apmaksu nepienāk 3-4 darba dienu laikā, lūgums rakstīt par to atbalsta dienestam.
Ja apstiprinājums par apmaksu nepienāk 1-2 darba dienu laikā (3-4 darba dienu laikā, ja maksājums veikts caur citas Eiropas valsts banku), lūgums par to rakstīt atbalsta dienestam

Esmu apmaksājis/usi pasūtījumu ar VISA/MasterCard, bet neredzu informāciju par to, ka apmaksu esat saņēmuši.
Ja apstiprinājums nav pienācis 10 minūšu laikā, pārliecinieties, ka nauda ir atskaitīta no Jūsu no konta. Ja nauda ir atskaitīta, bet apstiprinājuma nav, lūgums par to rakstīt atbalsta dienestam.

SIA "Seven Hills"
Reģ. numurs: 40103592968
Jur. adrese: Salnas iela 21-195, Rīga, LV-1021, Latvija