Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes

Kad es saņemšu savu video?

Jūsu Ziemassvētku apsveikuma video tiks nosūtīts uz jūsu norādīto e-pasta adresi ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc maksājuma saņemšanas.

Ja jūs neredzat e-pasta vēstuli no mums:

1. Pārbaudiet, vai esat pareizi norādījis savu e-pasta adresi. Iespējams, ka jūsu norādītajā e-pasta adresē ir ieviesusies kļūda.
2. Pārbaudiet, vai e-pasts nav nonācis mapē SUROGĀTPASTS / ABONĒTIE / SOCIĀLIE.
3. Ja jūs joprojām nevarat atrast vēstuli, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu.

Jūs varat arī lejupielādēt gatavo video sveicienu savā pasūtījuma profilā.

Video sveicienu nav iespējams atskaņot uz mana datora. Ko man darīt?

Visizplatītākais iemesls ir nepieciešamo kodeku trūkums. Lūdzu, pārbaudiet savus esošos kodekus.

Vai es varu izmainīt tekstu vai arī uzrakstīt savu tekstu?

Jā, tas ir iespējams. Pasūtījuma noformēšanas laikā jums tiks piedāvāta izvēle: izmantot mūsu tekstu / veikt izmaiņas / uzrakstīt savu tekstu. Video sveiciena tekstu izmainīt nav iespējams.

Esmu pamanījis kļūdu savā pasūtījumā. Vai es varu to izlabot?

Jā, varat, ja vien pasūtījums vēl nav nosūtīts izpildei. Atveriet sava pasūtījuma profilu, izmantojot saiti, kas tika nosūtīta uz jūsu e-pastu, un, ja anketas apakšdaļā ir redzama poga \"Labot pasūtījumu\", jūs varat to izlabot. Ja video sveiciens vai vēstule jau ir izgatavoti, tos iespējams labot tikai pēc pieprasījuma, rakstot klientu atbalsta dienestam.

Mana bērna vārds nav atrodams sarakstā. Ko man darīt?

Pasūtot video sveicienu, jums tiks lūgts ievadīt vārdu manuāli. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šajā gadījumā video sveiciens tiks izgatavots vēlāk (decembra sākumā).

Vai es drīkstu pasūtīt vienu video sveicienu/ noformēt vienu ROYAL komplektu vairākiem bērniem uzreiz?

Jā, drīkstat. Vienā video sveicienā varat apsveikt līdz pat pieciem bērniem. Ziemassvētku vecītis katru bērnu nosauks vārdā, savukārt vēstule tiks noformēta viena visiem bērniem. Vēstulē, sertifikātā par paklausību un pastkartē tiks uzskaitīti visu bērnu vārdi. Jūs saņemsiet vienu eksemplāru ar visiem bērnu vārdiem.

Vai jūs ievērojat personas datu konfidencialitāti?

Jā. Fotoattēli un jebkura cita informācija tiek izmantota vienīgi, lai izveidotu video sveicienu un vēstuli. Visi iesniegtie materiāli tiek izmantoti tikai noteiktajiem mērķiem un tiek uzglabāti tikai esošo projekta sezonu.

Es apmaksāju savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, bet neredzu nekādu informāciju, ka esat saņēmuši manu maksājumu.

Iespējamie iemesli ir šādi:

1. bankas maksājums ir aizkavējies brīvdienu/svētku dienu dēļ;
2. maksājot jūs neesat norādījuši savu pasūtījuma numuru.


Ja maksājuma apstiprinājums neatnāk 1-2 darba dienu laikā (3-4 darba dienu laikā, ja maksājums tiek veikts caur citu Eiropas valstu banku), lūdzu, informējiet par to klientu atbalsta dienestu.

Esmu samaksājis par video sveicienu kompaktdiskā, bet esmu saņēmis savā e-pastā tikai saiti uz video. Vai es saņemšu arī kompaktdisku?

Jā, saņemsiet. Video fails tiek nosūtīts uz norādīto e-pasta adresi neatkarīgi no tā, vai ir pasūtīts arī kompaktdisks. Kad saņemat saiti, lejupielādējiet video sveicienu un noskatieties to. Pārliecinieties, ka video sveicienā viss ir kārtībā. Kompaktdisks tiks nosūtīts aploksnē kopā ar vēstuli uz jūsu norādīto piegādes adresi.

Vai es saņemšu savu video sveicienu kompaktdiskā?

Jā, taču tikai gadījumā, ja līdzās pamata ROYAL komplektam, jūs pasūtāt papildus arī kompaktdisku. Šis pakalpojums maksā € 3.95. Veicot pasūtījumu, aptaujas formā ir speciāls lauks, kur ir jāatzīmē, ka papildus iespējai lejupielādēt video failu, jūs vēlaties saņemt arī kompaktdisku.

Vai es varu pasūtīt vienu video sveicienu vairākiem bērniem, taču vēstuli katram atsevišķi?

Jā, jūs varat. Lai to izdarītu, rīkojieties sekojoši:

1. Noformējot ROYAL komplektu, pirmo anketas lapu aizpildiet par vienu bērnu, savukārt otrajā lapā, kur jāsniedz informācija par video sveicienu – norādiet visus bērnus, kurus vēlaties apsveikt.
2. Pārējiem bērniem noformējiet atsevišķus Classic+ komplektus.

Šādā gadījumā jūs saņemsiet vienu video sveicienu un vienu galda spēli uz visiem bērniem, savukārt vēstule, sertifikāts par paklausību, sienas kalendārs un pastkarte katram būs sava.

Es apmaksāju savu pasūtījumu ar VISA/Mastercard, bet neredzu nekādu informāciju, ka esat saņēmuši manu maksājumu.

Ja apstiprinājums nav saņemts 10 minūšu laikā, pārliecinieties, ka nauda no jūsu konta ir noņemta. Ja nauda ir noņemta, taču apstiprinājums nav saņemts, lūdzu, informējiet par to klientu atbalsta dienestu.

SIA "Seven Hills" (40103592968), Salnas iela 21-195, Rīga, LV-1021, Latvija

© Copyright 2007-2018